18.2.16

endelig et supermotiverende norskopplegg fra frk


joa, vi har både lærebok og ekstramateriell i tillegg til nettressurser på min skole, men likevel synes jeg ikke det er nok, eller rettere sagt spennende nok. derfor har jeg startet på en norskserie som når den er ferdig, vil dekke store deler av det elevene trenger for å mestre norsk grammatikk og rettskriving i løpet av barnetrinnet. først ut er språklyder (kj-, sj-, j-, å, æ, stumme lyder ++), men dobbelkonsonant, tegnsetting, store bokstaver, ordklasser og mer vil komme fortløpende.


med i hver pakke følger det selvfølgelig oppdragskort til flytt og bytt (eller hva enn du måtte ønske å bruke dem til). 


det følger også med ulike arbeidsark, som vil gjøre det morsomt for elevene å trene rettskriving og grammatikk. lover.


jeg gleder meg enormt til å bruke hver eneste side i eget klasserom, og håper at du vil sette pris på dem du også. sjekk norsk-kategorien min på tpt, og pass på å følge meg der inne så du får med deg hver gang jeg legger ut noe nytt.


over og ut. frk.

2 kommentarer: