27.11.15

den lille gangetabellen *oppdatert*

*den første tabellen jeg la ut hadde en skiveleif. beklager. nå ligger riktig tabell her.*

akkurat nå pugger vi gangetabellen som bare det! elevene elsker det. jeg elsker det. alle elsker det. for hva er vel ikke bedre enn litt god, gammeldags pugg? vel, etter at man har forstått hva multiplikasjon er og når og hvordan vi bruker det så klart!


og selv om det finnes et lite hav av gangetabeller der ute på det store internettet, så kjenner du meg; jeg liker det best når jeg gjør det selv. og når jeg lager, deler jeg som oftest med de som måtte ønske, så lagre på maskinen og skriv ut som bilde.

over og ut. frk.

2 kommentarer:

  1. Regner med elevene øver hjemme også, men kjører du noe felles pugg, og i så fall hvordan?

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, elevene må pent øve hjemme, men vi pugger litt felles også. vi hører hverandre, synger sanger, har flytt og bytt på gangen, spiller memory og mye, mye mer. mulig det kommer et eget innlegg snart! :)

      Slett