30.9.15

frk nyter potetferien!

jepp, jeg har potetferie uten potetplukking vel og merke, men det har du sikkert skjønt ettersom bloggen (og facebooksiden) er så godt som død. men slapp av; jeg kommer tilbake - vi er jo over halvveis ferdig nå så..


men uansett. ferie for meg betyr tid til å fikle med alt jeg synes er morsomt. noen ganger er det å se fjorten episoder av en tvserie, andre ganger er det å lese, og noen ganger er det å lage gode, gjennomtenkte undervisningsopplegg. akkurat nå sitter jeg og jobber med å få ferdig en halloweenpakke; der har jeg rett og slett mer enn nok å ta av til å fylle alle norsk, matematikk og engelsktimer i uka før halloween (og kanskje også litt til uka etter). gled deg, for det gjør jeg!

håper du nyter late dager der du er! og jobber du fortsatt, er det snart din tur. lover.

over og ut. frk.

illustrasjoner fra little red's treehouse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar