26.6.15

bittelitt i feriemodus

jeg har tatt litt ferie, jeg. vel, jeg sitter fortsatt oppe til langt på natt for å lage spennende opplegg til kidsa til høsten, men på dagtid har jeg tatt ferie altså. late dager nytes sammen med de to fineste guttene jeg vet om, og livet smiler. men ferie for meg er også en tid hvor de gode ideene blir omgjort til noe mer håndfast. og ja, jeg jobber litt i ferien, men bare med det jeg synes er ekstra moro, nemlig planlegge de gode oppleggene og lage undervisningsmateriale. sånn er det bare, og jeg digger det!

når det er sagt, kommer det nok ikke til å bli veldig mye liv og røre her på bloggen akkurat i ferieukene. her inne ønsker jeg nemlig å være klasseromsnær og komme med de gode oppleggene og ideene når de faktisk trengs i klasserommet. derfor kan du jo heller like siden min på facebook slik at du lett får varsler når jeg legger ut noe nytt her inne. på facebook deler jeg også artikler jeg synes er viktige, ideer jeg synes virker spennende, og alt annet som inspirerer meg som lærer og derfor også kanskje deg. ses om vi ses. 


over og ut. frk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar