6.3.15

fem på frædda'n

1
uke 10 er én av to nasjonale "lusesjekkuker", så oppfordre foreldre til å sjekke kidsa i helga. se bare her. (og er du mor eller far selv, ta fram lusekammen og start helga med god samvittighet!)

2
en kvelds hos kloppen, altså. digger det!

3
og kindle'n min da – digger den også! leser bok over alt, jeg nå. anbefales altså. og nei, det tar ikke bort lesegleden å trykke på en knapp i stedet for å bla i ei bok. lover.

4
husker du onsdagens innlegg? aktiviteten hvor elevene lager addisjonsoppgaver ved å trekke klosser i to ulike farger? vel, om du har to tierterninger, kan disse også brukes til samme arbeidsark. og hvis du vil gjøre det enda mer utfordrende for elevene, gi dem fire terninger i stedet for to. trill terningene, adder to og to terninger, og finn summen av summene til slutt. enkelt og greit.


5
sist men ikke minst; jeg fyller stadig på med flere (gratis så klart) ressurser i butikken min på teacherspayteachers altså, så følg meg gjerne der. og du, om du laster ned noe, er jeg uendelig takknemlig for en tilbakemelding.

over og ut. frk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar