9.2.15

god morgen, folkens!

det systemet jeg så pent skisserte forrige fredag - altså det hvor jeg lovte å legge ut innlegg onsdager, fredager og søndager - viste seg å ikke gå helt på skinner. ikke den første uka hvert fall. sånn går det når man starter i ny jobb på toppen av eksisterende jobb, og som et resultat må jobbe fire kvelder i tillegg til fulltid dagtid for å ta igjen det tapte. uansett; det er virkelig ikke synd på meg, og første dag tilbake i klasserommet leverte! jeg gleder meg som bare det til fortsettelsen. som et bitte lite plaster på såret (til hvem vet jeg ikke, for jeg aner ikke hvem som faktisk leser det jeg skriver, men lell) skal du få et lite plaster på såret av meg:

å komme over nettsider fulle av inspirasjon og ikke minst gode ideer, er gull verdt for alle som underviser - det er i hvert fall gull verdt for meg! og hva kom jeg over for litt siden? jo stanford university's nettside youcubed fylt nærmest til randen av nettopp inspirasjon og gode ideer, i tillegg til gratis kurs og masse mer. verdt et besøk - du angrer ikke! dette blir ei god uke, folkens! og det kommer innlegg både onsdag, fredag og søndag. garantert! jeg har nemlig juksa litt (og planlagt litt). gled deg!

over og ut. frk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar